Υποδράση 4.3: Study Visits και Shadow Working - Study Visits

Η Υποδράση αποσκοπεί στην ενίσχυση της διατοπικής και διατομεακής μάθησης μέσω της άμεσης ανταλλαγής εμπειριών, τεχνογνωσίας και καλών πρακτικών ανάμεσα σε μέλη των Κοινοτήτων Κοινωνικής Καινοτομίας ΔΑΜ και επιτυχημένες πρωτοβουλίες στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.

Περιλαμβάνεται η οργάνωση και υλοποίηση επίσκεψης μελέτης (study visit) σε φορείς, οργανισμούς, δίκτυα ή τοπικά οικοσυστήματα που έχουν αναπτύξει καινοτόμες παρεμβάσεις κοινωνικής καινοτομίας, επιχειρηματικότητας ή βιώσιμης τοπικής ανάπτυξης. Στόχος είναι:

  • Η άμεση επαφή με επιτυχημένα παραδείγματα εφαρμογής.
  • Η κατανόηση κρίσιμων παραμέτρων επιτυχίας.
  • Η μεταφορά εμπειρίας και έμπνευσης στα μέλη των κοινοτήτων ΔΑΜ.
  • Η ενίσχυση συνεργασιών και η προώθηση μελλοντικών συμπράξεων.

Οι επισκέψεις αυτές αποτελούν εργαλείο επιτόπιας μάθησης, ενδυναμώνοντας τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την ικανότητα προσαρμογής επιτυχημένων πρακτικών στα τοπικά δεδομένα.

Συγκεκριμενοποίηση Υποδράσης:

1) 1 Study Visit με συμμετοχή τουλάχιστον 16 μελών των Κοινοτήτων Κοινωνικής Καινοτομίας που συγκροτούνται στο πλαίσιο του ΟΚΚ -ΔΑΜ

Ενδεικτικά Εργαλεία:

Εργαστήρια (workshops) με χρήση τεχνικών learning networks & mutualplan. Fablabs. Social Fablabs. Co-creation labs. Δίκτυα και Ομαδικές Συνεδρίες. Εργαστήρια και Focus Group. User Requirements analysis. Task Management analysis. Spira Team: full-fledged application lifecycle management tool. B.I. Metrics & Metadata analysis. User Resources Management (URM). Xebrio, Tracking and Analyzing requirements on intangible outputs leading to intuitive approval workflows. Power B.I. & Data Analytics. Google Data Analytics. Data Quality Metrics - Data Quality KPIs. Measuring Quality of Solutions – Stress Tests. Learning Networks for Competencies (action learning). MOOCs. WORKITECCT - Human Resources Competency Model (Training Skills/Knowledge: Employee development & learning: instructional design; training delivery; training evaluation).