Υποδράση 3.1: Θεματικές Ομαδικές Δραστηριότητες με Επαγγελματικούς και Κοινωνικούς Εταίρους, τον Τρίτο Τομέα με Επιχειρήσεις και Εργαζόμενους (Κοινότητες Κοινωνικής Καινοτομίας-Ι)

Η Υποδράση αποσκοπεί στην οργάνωση και υλοποίηση στοχευμένων θεματικών ομαδικών δραστηριοτήτων που θα φέρουν σε διάλογο και συνεργασία βασικούς επαγγελματικούς και κοινωνικούς εταίρους, επιχειρήσεις, εργαζόμενους και φορείς του Τρίτου Τομέα (Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία) καθώς επίσης οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών & ενεργούς πολίτες, με στόχο την ενίσχυση της συμμετοχής και της συνεργασίας σε ζητήματα που σχετίζονται με την κοινωνική καινοτομία, την επιχειρηματικότητα, την απασχόληση και τη δίκαιη μετάβαση, μέσω:

  • Της αξιοποίησης δημιουργικών και συμμετοχικών μεθόδων μάθησης και συνεργασίας.
  • Της εξοικείωσης με τεχνολογίες μικρής κλίμακας.
  • Της σύνδεσης της καινοτομίας με την τοπική παραγωγική δραστηριότητα και την κοινωνική επιχειρηματικότητα.
  • Της ανάπτυξης δεξιοτήτων με «μάθηση μέσω της πράξης» (learning by doing).

Συγκεκριμενοποίηση Υποδράσης:

1) 10 FabLabs με Επαγγελματικούς και Κοινωνικούς Εταίρους, τον Τρίτο Τομέα με Επιχειρήσεις και Εργαζόμενους (Κοινότητες Κοινωνικής Καινοτομίας-Ι)  που υλοποιούνται τουλάχιστον 1 ανά Εξάμηνο (από το Q4 έως το Q13) και αθροιστικά 10 στο σύνολο του έργου. Τα Fablab της Υποδράσης 3.1. Θεματικές Ομαδικές Δραστηριότητες  (ΘΟΔ) με Επαγγελματικούς και Κοινωνικούς Εταίρους, τον Τρίτο Τομέα με Επιχειρήσεις & Εργαζόμενους (Κοινότητες Κοινωνικής Καινοτομίας -Ι) σύμφωνα με την αντίληψη της Ένωσης κατανέμονται ένα ανά τρίμηνο με έναρξη το Q4 και έως το Q13 προκειμένου να έχουν ολοκληρωθεί οι πρωταρχικές δράσεις του έργου και να δοθεί ικανό χρονικό διάστημα μετά τη λήξη τους για την εξέλιξη επόμενων δράσεων που αξιοποιούν τα αποτελέσματα τους.

Ενδεικτικά Εργαλεία:

Εργαστήρια (workshops) με χρήση τεχνικών learning networks & mutualplan. Fablabs. Social Fablabs. Co-creation labs. Δίκτυα και Ομαδικές Συνεδρίες. Εργαστήρια και Focus Group, Αριστεία και Βραβεύσεις. Εργαλεία Διάγνωσης Αναγκών. Πολιτική Προστασίας και Διαχείρισης Δεδομένων. Πλάνο Συμμόρφωσης (GDPR Compliance Plan). Αρχείο Δραστηριοτήτων του Εκτελούντος Επεξεργασία και Έντυπα άσκησης Δικαιωμάτων. User Requirements analysis. Task Management analysis. Spira Team: full-fledged application lifecycle management tool. B.I. Metrics & Metadata analysis. User Resources Management (URM). Xebrio, Tracking and Analyzing requirements on intangible outputs leading to intuitive approval workflows. Power B.I. & Data Analytics. Google Data Analytics. Data Quality Metrics - Data Quality KPIs. Measuring Quality of Solutions – Stress Tests. Learning Networks for Competencies (action learning). WORKITECCT - Human Resources Competency Model (Training Skills/Knowledge: Employee development & learning: instructional design; training delivery; training evaluation).